کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
ساعاتی پیش در منطقه مرزی ولایت نیمروز افغانستان بین مرزبانان ایران و طالبان درگیری رخ داد. این درگیری در حال حاضر متوقف شده و مسئولان دوطرف در جلسه‌ای درحال گفت‌وگو هستند.
ساعاتی پیش در منطقه مرزی ولایت نیمروز افغانستان بین مرزبانان ایران و طالبان درگیری رخ داد. این درگیری در حال حاضر متوقف شده و مسئولان دوطرف در جلسه‌ای درحال گفت‌وگو هستند.
وزارت دفاع دولت طالبان اعلام کرد که پس از دو روز گفت‌وگو با هیأت نظامی جمهوری اسلامی ایران در کابل، دو هیأت بر اجرای طرح‌هایشان بر مبنای تعهدات بین‌المللی و مرزی که منجر به منافع دو کشور همسایه گردد ارائه و بر هماهنگی لازم جهت رفع چالش‌ها در آینده تأکید کرده‌اند.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات های فنی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر کردند و گفتگوهای فنی انجام شده است و این گفت‌وگو ها در مسیر های توافق شده ادامه دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
سرمربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ اندونزی از پیشرفت این کشور در آسیا و جهان تا مشکلات و شرایط سخت تیراندازان ایرانی با فارس به گفت‌وگو پرداخت.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
معاونان وزارت خارجه ایران و ترکمنستان درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، زندانیان، همکاری‌های انتظامی، همکاری های حقوقی و مرزی و مسائل گمرکی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.
نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با مردی بی‌خانمان همچنان که به او یک ظرف حاوی سوسیس، نان تست و تخم مرغ می‌داد، پرسید: «آیا مشغول به کاری هستید؟ » آن مرد هم پاسخ داد: «خیر من بی‌خانمان هستم. من در واقع یک شخص بی‌خانمان هستم.»
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیمی که 37 سال رنکینگ یک جهان است حقش بیش از این‌هاست و اگر توجه‌ها کمتر شود جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با امیدواری به ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول نگاه می‌‌کند.
آصفری می‌گوید: اعتراض هم غیرقانونی نیست، اما یک جریانی به دنبال این است که اجازه ندهد که این اعتراض‌ها تبدیل به مطالبه‌گری و یک اصلاح در بعضی از امور شود و به دنبال ایجاد بحران، ناامنی و آشوب‌کردن هستند و می‌خواهند با ایجاد ناامنی، صدای معترضین شنیده نشود و به دنبال منافع و مصالح خود و در پی از هم پاشیدگی و تجزیه ایران هستند.
کاکائو، مربی برزیلی و شناخته شده فوتسال جهان که در جام ملت‌ها هدایت کویت را برعهده داشت به صورت اختصاصی با خبرنگار ما به گفت‌وگو پرداخت.
دو هفته پس از درگیری مرگبار بین نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنسان، وزرای خارجه دو کشور به منظور گفت‌وگو درباره شرایط صلح احتمالی، در ژنو دیدار کردند.
در جلسه روز گذشته مربیان تیم های لالیگا، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی جالب توجه بود. همچنین به نظر می رسید که ژاوی در گفت و گو با کارلتو، از قهرمانی بارسا در فصل جاری مطمئن است.
بدون اغراق یزدانی یکی از جنگنده‌ترین کشتی گیرانی است که تابحال در زندگی‌ام دیدم.
تنش مرزی بین این دو جمهوری شوروی سابق معمولا هرچند وقت یکبار تشدید می شود اما خیلی زود هم فروکش می کند. روسیه در هر دو کشور پایگاه نظامی دارد و این هفته خواستار خویشتنداری طرفین و گفت‌وگو برای حل اختلافات شد.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با تأکید بر ادامه جنگ در این کشور مدعی شد آغاز گفت‌گو با روسیه برای پایان جنگ و کاهش تنش‌ها، شبیه صدور حکم مرگ برای اوکراین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ